انگیزش نیروی انسانی نقش تعیین‌کننده‌ای در ابعاد مختلف سازمان دارد

جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل بهزیستی استان، معاونین حوزه های تخصصی، مسئولین دفاتر ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این جلسه مدیر کل بهزیستی استان گفت: انگیزش نیروی انسانی نقش تعیین‌کننده‌ای در ابعاد مختلف سازمان دارد و سازمان‌ها برای نیل به اهداف بلندمدت و دوام، موظف به ایجاد انگیزش در افراد سازمان هستند.

وی افزود: مهمتریــن بحــث در انگیــزش، شناســایی و تشــخیص نیازها اســت ابتدا باید نیازهای مجموعه را خوب شناسایی کرد چون رفتار انسان‌ها نشان می‌دهد افراد در جایگاه شغلی خود به وسیله نیازهای متفاوت، انگیزه پیدا می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی استان سفرهای شهرستانی اولویت‌بخشی، رسیدگی به مسائل و مشکلات و کسب رضایت مردم را از وظایف اصلی برشمرد و گفت :سفرهای شهرستانی و حضور مسئولین در شهرستان‌ها موجب تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه و فتح بابی جهت رفع مشکلات مددجویان است.

مهدی دیناری در ادامه جلسه با تاکید بر نظارت تخصصی برمراکز تحت پوشش در ایام جهش شیوع ویروس کرونا بر شناسنامه دار کردن مراکز تاکید کرد و افزود: جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی تمامی مراکز تحت پوشش شناسنامه دار خواهند شد و اجرایی نمودن این طرح می تواند سازمان را در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف  کمک نماید.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت زندگی گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی منشأ خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه است و افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف، فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی، تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان، کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، توزیع عادلانه خدمات سازمان، تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات سازمان از وظایف مهم مراکز مثبت زندگی است

دیناری در ادامه افزود: یک مدیر، باید مربی و رهبر سازمان خود باشد. با این حال مقام شما نباید دلیلی برای جدایی و فاصله گرفتن شما و همکارانتان بوده بلکه باید دقیقاً عکس آن عمل کند چرا که نحوه ارتباط با کارمندان در محیط کار بسیار مهم است و کارمندان باید احساس کنند شما هم عضوی از کارکنان هستید.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: ارتباط با کارمندان، مددجویان، حس تعلق آنان به سازمان را بهبود بخشیده و به موفقیت‌های شغلی آنان کمک می‌کند، همچنین باعث می‌شود سازمان در مسیر درست قرار گرفته و به سمت پیشرفت حرکت کند و این کار در نهایت باعث می‌شود اعتماد و احترام متقابل در سازمان شکل بگیرد.

 گفتنی است در جلسه شورای اداری استان از خدمات دوازده ساله حمیدرضا سوری در دوران پست تصدی معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی  اداره کل بهزیستی تقدیر و علی رضا مهرابی بعنوان سرپرست معاونت پشتیبانی معارفه شد. 

​​​​​​

کد خبر 25941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد