دیدار سرپرست اداره بهزیستی کلاله با امام جمعه این شهرستان

سرپرست بهزیستی شهرستان تصریح کرد:با تقویت اعتماد به نفس،روحیه ایثار و خودباوری بتوانیم جامعه هدفی توانمند و کوشا بسازیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کلاله با حجت الاسلام قاسمی امام جمعه کلاله دیدار و گفتگو کرد.

دراین دیدار محمود پیری ﮔﺰارشی از مهم ترین اقدامات و فعالیت های بهزیستی را تشریح ﻭگفت: در کنار نیروهای جوان، تحصیلکرده، فعال، با انگیزه  و به ویژه رهنمود ها و مساعدت های حضرتعالی، بتوانیم رضایت خداوند متعال و جامعه هدف بهزیستی را فراهم آوریم.

پیری با اشاره به دو مولفه "آموزش و توانمند سازی"تصریح کرد:با تقویت اعتماد به نفس،روحیه ایثار و خودباوری بتوانیم جامعه هدفی توانمند و کوشا بسازیم.

امام جمعه کلاله نیز ضمن عرض خداقوت به پرسنل بهزیستی، با تاکید بر آموزه های اسلامی درراستای حفظ جایگاه والای مددجویان گفت:نگاه شما به حرفه خود، نگاهی دین مدارانه، علمی و معنویست پس در نتیجه خداوند به شما نگاهی ویژه خواهد داشت.

وی ادامه داد:کار سخت،پاداشی بسیار و خدمت به معلولین، ارزشی چندبرابر دارد، این برای شما فرصتی به شمار می آید و این نعمت را غنیمت بشمارید و با تکیه بر خداوند در راه خدمات رسانی خالصانه به این عزیزان خسته نشوید.

انتهای پیام./

کد خبر 25931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد