پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت حجت‌الاسلام دکتر جواد اژه‌ئی

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام آقای دکتر جواد اژه‌ئی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اندوه و تأسف فراوان خبر درگذشت عالم مجاهد جناب حجةالاسلام آقای دکتر جواد اژه‌ئی را دریافت کردم؛ شخصیت برجسته و ممتازی که سالهای متمادی مجاهدتهای بزرگ و مبارک را با اخلاص و بدون اندک تظاهری عهده‌دار شد و یادگارهای فراموش‌نشدنی برای کشور و انقلاب بر جای گذاشت. تشکیل انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تشکیل مدارس استعدادهای درخشان کشور، مدیریت پدرانه بر مجموعه‌های نخبگانی جوان، و سازنده‌ی دوران طلائی مدال‌آوریهای علمی بین‌المللی از جمله‌ی این یادگارهای بی‌همانند است.

این مجاهد خاموش که برادر شهیدی عزیز و داماد شهید عالیقدر آیةآلله بهشتی بود بنای نخبگی و نخبه‌پروری را بر شالوده‌های محکم ایمان و انقلاب استوار ساخت و سپیدروی و سرافراز به ملاقات خداوند رحیم شتافت. اینجانب با تأسف عمیق، به همسر گرامی و صبور و فرزندان عزیز و دیگر منسوبان و بازماندگان ایشان و نیز به عموم جامعه‌ی نخبگانی کشور تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۲۴ آبان ۱۳۹۹

کد خبر 25912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد