امنیت شغلی معلولان مهم‌ترین دغدغه سازمان بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: امنیت شغلی معلولان شاغل در دستگاه‌ها و نهادها بسیار حائز اهمیت بوده و از مهم‌ترین دغدغه‌های همه مددجویان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، سید صباح قریشی در دیدار با شهردار سنندج از اقدام این نهاد در تبدیل وضعیت نیروها، تقدیر کرد و اظهار داشت: طبق قوانین این سازمان نمی‌تواند بیش از ۵ سال حق بیمه مددجویان تحت پوشش سازمان را پرداخت کند.
وی افزود: بحث امنیت شغلی معلولان شاغل در دستگاه‌ها و نهادها بسیار حائز اهمیت بوده و از مهم ترین دغدغه‌های تمامی مددجویان این سازمان است. 
وی گفت: اقدام شهرداری سنندج در تبدیل وضعیت نیروهای زیرپوشش این سازمان با سهمیه معلولین را بسیار مهم و شایسته تقدیر است.
 وی خاطرنشان کرد: با تبدیل وضعیت این افراد بسیاری از مشکلات خانواده این عزیزان از جمله بیمه آنها حل شده است. 
قریشی افزود: هرچند که مشکل امنیت شغلی این افراد حل شده است ولی فعلا این سازمان به کمک‌های خود به خانواده‌های این افراد متعهد و پایبند است و کمک هزینه‌های این مددجویان قطع نخواهد شد. 
وی عنوان کرد: امیدواریم که سایر دستگاه‌های دیگر در تبدیل وضعیت نیروهایی با سهمیه معلولین از اقدام شهرداری سنندج الگوبرداری کنند. 
رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج هم در این دیدار اظهار کرد: مشکل بیمه کارکنان و کارگران شهرداری با جلسه و رایزنی با سازمان تامین اجتماعی حل و فصل شود. 
مجید شاه‌اویسی گفت: در این دوره بسیاری از بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده و امیدواریم این سازمان مشکلات بیمه‌ای برخی از کارگران و کارکنان شهرداری را رفع کند. 
در پایان این جلسه مدیرکل بهزیستی استان کردستان به همراه جمعی از نیروهای تبدیل وضعیت شده با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری، از شهردار سنندج تقدیر کردند.
کد خبر 25899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد