اخلاص بسیجیان الگوی خدمت رسانی

تلاش و فعالیت کارکنان خدوم سازمان بهزیستی بعنوان یک دستگاه حمایتی و امر خطیر خدمت رسانی به اقشار خاص و جامانده از محروم آمیخته با فرهنگ و شور و اخلاص بسیجیان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نشستی با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان، ابوالفضل تشرفی فرمانده مقاومت پایگاه مقاومت رمضان و اعضای  شورای بسیج پایگاه  مقاومت رمضان اداره کل بهزیستی استان سمنان  برگزار شد.
حمید همتیان مسئول حراست اداره کل بهزیستی استان سمنان هم در این نشست حضور داشت.
علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با حضور در این نشست از زحمات اعضای شورای بسیج تشکر و قدردانی کرد.
ایزدپور گفت:کسب موفقیت مرهون همدلی و خرد جمعی کارکنان است و تلاش و فعالیت کارکنان خدوم سازمان بهزیستی بعنوان یک دستگاه حمایتی و امر خطیر خدمت رسانی به اقشار خاص و جامانده از محروم  آمیخته با فرهنگ و شور و اخلاص بسیجیان است.
ایزدپور ادامه داد: با توجه به شرایط خاص جامعه هدف بهزیستی، فعالیت کارکنان  بهزیستی در شرایط ویژه مضاعف می شود. و در شرایط بحرانی از بسیجیان انتظار می روند که در کنار خدمت تخصصی خود با نگاه پیشگیرانه و تعامل بیش از پیش با همکاران  در صحنه حضور فعالتری داشته باشند.
مدیر کل بیان داشت: آنچه که حائز اهمیت است این است که بسیجیان در صحنه خدمت رسانی در همه ی ابعاد الگو و سرآمد دیگر کارکنان می باشند.
مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان خواستار گسترش تعاملات درون سازمانی و برون اعضای شورای بسیج  شد و اظهار امیدواری کرد :انشاء الله با همت و تلاش مضاعف و همدلی بیشتر شاهد موفقیتهای بیشتری در برگ خدمت رسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان باشیم.

کد خبر 25898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد