پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ۱۳۰ واحدی خانواده های دو معلولی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان در بازدید از پروژه ۱۳۰ واحدی خانواده های دو معلولی در فولادشهر، از پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر در بازدید سرزده از پروژه ۱۳۰ واحدی خانواده های دو معلولی در فولادشهر، گفت: تامین مسکن جامعه هدف از اولویت های بهزیستی است که با توجه به اینکه این وظیفه ذاتی بهزیستی نیست؛ نقش دستگاه ها و شرکای اجتماعی ما در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و این پروژه هم امروز محصول همدلی قابل تقدیر شرکای اجتماعی بهزیستی می باشد.
وی گفت: در این پروژه در قالب تفاهم نامه ۵ جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، انجمن خیرین مسکن ساز و بهزیستی به هر واحد ۳۰۰ میلیون بلاعوض پرداخت گردیده است. علاوه بر این هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه‌ی بانکی دارد. با احتساب این دو مبلغ سهم آورده هر خانواده بر اساس متراژ بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال است.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان در پایان گفت: این پروژه دارای ۵۰ واحد تک خوابه ۵۰ متری و ۱۰۶ واحد ۷۰ و ۹۰ متری دوخوابه است که در تلاشیم هر چه زودتر در اختیار خانواده های دارای دو معلول قرار گیرد.

کد خبر 25896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد