در رسانه|سازش ۳۵ درصد پرونده‌های طلاق در اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره بهزیستی و توانبخشی شهرستان اسدآباد با اشاره به نقش مشاوره های اورژانس اجتماعی در تغییر آمارهای مربوط به طلاق گفت: با ورود به موقع اورژانس اجتماعی شهرستان ۳۵ درصد پرونده اختلافات زوجین منجر به صلح و سازش شده است.

مرضیه نانکلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی یک مرکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی است که به موقع بودن، در دسترس بودن و تخصصی بودن از شاخصه‌های خدمات آن  به شمار می رود.

وی مطرح کرد:  از ابتدای سال تاکنون از بین پرونده های اختلافات زوجین، قبل از ارجاع به مراجع قضایی با ورود به موقع اورژانس اجتماعی و مشاوره و جلسات اورژانس با زوجین ۳۵ درصد پرونده اختلافات زوجین منجر به صلح و سازش شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت چهار مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در شهرستان اسدآباد تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۹ میلیون و ۹۰۰ تومان به این مراکز تسهیلات کرونایی پرداخت شده که این میزان پرداخت جبران زیان به ازای هر مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

نانکلی همچنین با تأکید بر ضرورت ایجاد و راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در رابطه با راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان تاکنون هیچ فرد متقاضی در این راستا اعلام آمادگی نکرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا از چهار کمپ دارای فعالیت شهرستان، دو کمپ اجازه پذیرش ۱۰ نفر و دو کمپ اجازه پذیرش ۱۲ نفر را دارند که در صورت عدم توجه به محدودیت ها  اخطارهای لازم به آنها داده می شود و در صورت عدم تمکین جریمه و پلمب خواهند شد.

کد خبر 25882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد