نشست مدیرکل بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان لنگرود

صبح روز بیست و دوم آبان ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق امام پناهی مسئول امور ایثارگران بهزیستی استان، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی استان ، شادکام مشاور و رئیس دفتر مدیر کل ، راد مشاور مدیرکل در امور شهرستانها و سعیدی رئیس اداره بهزیستی لنگرود با فرماندار محترم شهرستان مهندس حیدری دیدار و گفت و گو کردند .

مدیر کل بهزیستی استان گیلان در دیدار با مهندس حیدری فرماندار جدید شهرستان لنگرود ابراز امیدواری کردند که با توجه به وجود نخبگان بیشمار در شهرستان شاهد جهش در بخش های مختلف لنگرود باشیم .

دکتر نحوی نژاد بیان داشت : خیرین خوبی در شهرستان می باشد ، که یک نمونه آن مرکز معلولین لیلاکوه است که همواره از خیرات و بخشش های  خیرین برخوردار بوده است.

 وی در ادامه به ظرفیت های خوب بهزیستی لنگرود در زمینه نیروی انسانی متخصص در اداره و بویژه در حوزه اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی انزلی در زمینه  مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کردند  .

در این جلسه سعیدی ردیس بهزیستی شهرستان لنگرود گزارشی از فعالیتهای این اداره در بخش های مختلف اشتغال ، مشارکت ،افراد تحت پوشش ، مسکن ،مراکز تحت نظارت  ، مناسب سازی اماکن ، برگزاری طرح های پیشگیری در شهرستان و همچنین پیگیری مسکن مهر برای افراد دو معلول ... مطالبی را بیان داشتند.

مهندس حیدری فرماندار شهرستان لنگرود در این دیدار از دکتر نحوی نژاد بعنوان چهره  ملی موثر در استان نام بردند و ابراز امیدواری کردند که با تمهیدات و تصمیمات  اتخاذ شده روز به روز  شاهد حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی باشیم و برای حل بهتر مشکلات خواستار همگرایی و همکاری بیشتر نهادها و ادارات شهرستان شدند.

فرماندار شهرستان لنگرود در ادامه به حوزه اشتغال و جذب اعتبارات تبصره ۱۶ اشاره کردند و بر پیگیری بیشتر در این خصوص به منظور ایجاد شغل برای افراد آسیب دیده در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی  تاکید کردند.

وی در پایان سخنان خود خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت های خیرین ، موسسات خیره ، دهیاران برای ساخت مسکن مددجویان شدند.

کد خبر 25861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد