بهزیستی در رسانه | برگزاری ۷۰۰ ساعت دوره آموزشی غیرحضوری در ایام کرونا

مدیرکل بهزیستی استان سمنان هم گزارشی از برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری در این اداره کل ارائه کرد و گفت: دوره‌های آموزشی در دو سطح کارشناسان و مدیران ارشد در دو پایه عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.

علیرضا ایزدپور بیان کرد: در شرایط فعلی که شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های اجتماعی عادی را محدود کرده است، اگر به‌صورت فعال از آموزش‌های الکترونیکی در ارائه دوره‌های آموزشی کارکنان استفاده بهینه کنیم، این شرایط تهدید می‌تواند به یک فرصت استثنایی برای تحول در آموزش و تقویت زیرساخت‌ها برای ارائه آموزش‌های متنوع غیرحضوری در مواجهه با شرایط مشابه احتمالی در آینده تبدیل شود.
وی ادامه داد: مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفندماه، با برگزاری جلساتی تخصصی، اهدافی را برای مقابله با ویروس کرونا در محیط اداری تعیین کرد.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: به حداقل رساندن آسیب‌ها و نیز کنترل شیوع ویروس کرونا در سازمان‌ها، جبران کاستی‌های پدیدآمده در توقف اجباری فعالیت‌های آموزشی حضوری از مزایای آموزش الکترونیکی و توان و برخورد با شرایط مشابه ازجمله اهداف است.
ایزدپور با ارائه گزارشی از اقدامات اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان در امر آموزش کارکنان گفت: دوره‌های آموزشی در دو سطح کارشناسان و مدیران ارشد در دو پایه عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.
وی تعداد هفت دوره عمومی در سطح کارشناسان را به تعداد ۸۶ ساعت و با جامعه آماری ۱۵۰ نفر بیان کرد و افزود: دوره‌های تخصصی شغلی در بهزیستی به دو گروه دوره‌های استانی و کشوری تقسیم می‌شود که در مقطع استانی دو دوره آموزشی به تعداد ۱۸ ساعت و با جامعه آماری هفت نفر و در سطح کشور ۳۰ دوره آموزشی تخصصی به تعداد ۴۷۶ ساعت و جامعه آماری ۶۰ نفر تا پایان مهرماه به‌صورت غیرحضوری و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار شده است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان تعداد دوره‌های برگزارشده در سطح مدیران در مقطع عمومی را هفت دوره به تعداد ساعت ۸۶ و با جامعه آماری ۲۳ نفر عنوان کرد و گفت: در سطح مدیران و در مقطع تخصصی نیز پنج دوره به تعداد ساعت ۳۴ و با جامعه آماری ۲۳ نفر تاکنون برگزار شده است.
ایزدپور ضمن تقدیر از رئیس و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری استان سمنان به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات غیرحضوری خاطرنشان کرد: ارتقای سطح علمی کارکنان هر مجموعه و آشنایی کارکنان با وظایف و خدمات تخصصی خود یکی از مؤثرترین راه‌های دستیابی به اهداف عالی هر سازمان است و سازمان بهزیستی کشور در تمام ادوار به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی مؤثر و پایدار بوده است.

کد خبر 25854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد