اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی کرونا در استان البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری آریا از اجرای طرح آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی کرونا برای سه هزارو ۸۶۶ شهروند البرزی به صورت الکترونیک و فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی در خصوص این طرح اظهار داشت : این افراد از طریق فضای مجازی با راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شرایط کرونایی آشنا شدند.
وی با تاکید بر ادامه این طرح در فضای مجازی بیان کرد: در اجرای این طرح پس از نیازسنجی آسیب محله، آموزش و آگاه سازی، شبکه سازی در اجتماع محلی مد نظر قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی البرز گفت: اجرای طرح، نقش موثری در آگاهی بخشی به افراد مستعد مشکلات روحی و پیشگیری از خودکشی و رفتارهای خشن در محیط زندگی دارد.
دکتر حیدری افزود: بر این اساس با رویکرد پیشگیری از خودکشی و ارتقا سطح دانش و مهارت تسهیل گران و کارشناسان پایگاه های سلامت اجتماعی، کلیپ های آموزشی در فضای مجازی و آموزش از راه دور مورد توجه قرار گرفته است.
حیدری یادآورشد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آموزش تسهیل گران از دیگر اقدامات موثر در این زمینه است.
مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: همچنین طرح تسهیل دلبستگی ایمن بین مادر و کودک در راستای ارتقاء سلامت روان کودکان بویژه در مناطق محروم وآسیب خیز از طریق آموزش زنان باردار و پیگیری و آموزش تا سه سال با توجه به شیوع کرونا آموزش به صورت غیر مستقیم و از طریق فضای مجازی ارائه خواهد شد.
وی افزود : بیش از ۵۰ هزار مددجو و معلول تحت پوشش خدمات بهزیستی البرز هستند.

کد خبر 25844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد