۱۸ درصد تماس با اورژانس اجتماعی البرز اختلافات خانوادگی است

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: طبق بررسی آماری ۱۸.۸ درصد تماس های تلفنی و درخواست های مردمی از اورژانس اجتماعی این استان درسال جاری اختلافات حاد خانوادگی بوده است.

دکتر اسدالله حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  امسال ۶.۶ درصد تماس ها مربوط به همسرآزاری و ۳.۸ درصد مربوط به کودک آزاری  بوده که خشونت های خانگی کمتر از یک درصد درخواست ها را تشکیل داده است.

وی ادامه داد: مابقی تماس ها مربوط به درخواست های مشاوره ای از مرکز اورژانس اجتماعی بوده است.

حیدری گفت: درمجموع ۲۲ هزار و ۱۹۸ تماس با مرکز اورژانس اجتماعی استان البرز برقرار شده که۴۸.۳ درصد تماس ها  با وظایف این مرکز مرتبط بوده و اقدامات تخصصی برای متقاضیان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری در مجموع ۲۷ هزار و ۷۷نفر از افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در استان البرز از انواع خدمات تخصصی و اجتماعی محور مراکز فوریت های اجتماعی بهزیستی این استان بهره مند شدند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: با توجه به وظیفه ذاتی این مراکز در ارایه  انواع خدمات روانشناسی، مددکاری، درمانی، حقوقی به جامعه هدف، تاکنون به طور میانگین به این افراد، ۱۳۵هزار و ۳۸۵ خدمت تخصصی و اجتماع محور ارایه شده است.

فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی مردم محور است که مردم می‌توانند به‌وسیله شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌های اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند.

کد خبر 25843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد