بهزیستی البرز رتبه دوم پویش پازل همدلی در کشور شد

صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۱ آبان ماه دکتر «اسدالله حیدری » مدیرکل بهزیستی استان البرز طی مراسمی از همکاران فعّال در اجرای طرح پویش پازل همدلی که منجر به کسب رتبه دوم بهزیستی البرز در کشور شد، تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در حاشیه این مراسم دکتر حیدری اظهار داشت : سازمان بهزیستی در جهت حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش اقدام به برپایی پویش «پازل همدلی» کرد تا علاقمندان با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزارتومان نسبت به تهیه و تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی اقدام کنند که با حضور و استقبال بی نظیر مردم نوعدوست کشورمان مواجه شد که در این میان با تلاش همکاران ساعی بهزیستی البرز توانستیم رتبه دوم جمع آوری کمک خیرین را در کشور به دست آوریم که این بیانگر توانمندی، تلاش ، تعصب و جدیّت سازمانی همکاران ما میباشد که یک بار دیگر برای استان سرافراز البرز افتخار آفرینی کردند.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد : با همّت و تلاش خیرین نیک اندیش و آحاد مردم عزیز استانمان توانستیم حدودا دو برابر سهمیه ای که برای البرز در نظر گرفته شده بود را جمع آوری نمائیم.

دکتر حیدری افزود : ۲۰۰ میلیون تومان سهمیه برای استان البرز تعیین شده بود که توانستیم  ۳۵۰ میلیون تومان جمع آوری نمائیم ، از سرکار خانم کاظمی معاون مشارکتهای مردمی که برای اجرای این امر خداپسندانه تلاش بسیار زیادی کردند وهمچنین از مجموعه ی همکاران ایشان علی الخصوص سرکار خانم ها عبدی و حسنی تشکر مینمایم.

دکتر حیدری گفت : به ترتیب شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد ، اشتهارد ، فردیس ، طالقان و کرج توانستند بیشترین مشارکت خیرین و نیکوکاران را جذب نمایند و جا دارد از تلاش و مساعی رؤسای محترم شهرستانها که برای پیشبرد اهداف سازمان اهتمام و جدیت لازم را داشتند قدردانی نمایم و امیدوارم آثار و برکات آن در زندگی تک تک شما عزیزان احساس شود.

مدیرکل بهزیستی استان افزود : از مجموعه روابط عمومی بهزیستی استان نیز که با خلق آثار هنری اثربخش و ارتباطات رسانه ای بیشترین تأثیر را در شناخت مردم از این طرح و همچنین افزایش مشارکت عمومی داشتند تشکر مینمایم.

کد خبر 25842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد