برگزاری نشست مسئولین بهزیستی استان هرمزگان با مدیر کل دیوان محاسبات استان

در نشست مسئولین بهزیستی استان هرمزگان با مدیر کل دیوان محاسبات استان ضمن تشریح راهبردهای دیوان محاسبات به برخی سئوالات و ابهامات معاونین و مسئولین بهزیستی استان در این خصوص پاسخ داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، در این نشست که با حضور مدیرکل، ذیحساب و معاونین بهزیستی در محل اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد ، غلامحسین رنجبر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات دیوان محاسبات استان در همکاری و رفع مشکلات بهزیستی ، به ارائه مسائل و مشکلات و قوانین اداری و مالی پرداخت.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با بیان مشکلات مالی و اداری و قوانین درسنوات قبل و سال جاری، خواستار ارائه راهکار اجرایی و همکاری های لازم از سوی دیوان محاسبات استان شد.

در ادامه مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان  ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و همکاری های مستمر بهزیستی به تشریح راهبردهای دیوان محاسبات پرداخت .

غلامعباس عزیزی نژاد خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات استان نسبت به رفع مشکلات مذکور تلاش ویژه داشته و پیگیری های لازم صورت می پذیرد.

عزیزی نژاد گفت : رویکرد دیوان محاسبات همراهی، هماهنگی و هم افزایی برای تحقق برنامه‌های نظام و دولت در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم کشور است و دستگاه‌های نظارتی نه تنها مانع کار بلکه عاملی برای پیشبرد صحیح امور هستند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان در پایان به برخی سئوالات و ابهامات معاونین و مسئولین بهزیستی استان پاسخ داده و آمادگی دیوان محاسبات را در تعامل بیش از پیش با بهزیستی و ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف اعلام داشت.

کد خبر 25831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد