فردیس | بازدید از مراکز نگهداری کودکان بهزیستی  شهرستان فردیس

رئیس بهزیستی شهرستان فردیس ضمن تأکید بر ارائه خدمات تخصصی مناسب درزمینه های فرهنگی، تحصیلی، عاطفی وآموزشی به کودکان خواستار توجه وسرمایه گذاری بیشتر در راستای رشد و ارتقاء سطوح شخصیتی واجتماعی فرزندان مقیم در مراکز شبه خانواده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در این بازدید  «حسین ناصر خانی». دادستان شهرستان فردیس، «احمد محمد زاده» رئیس اداره بهزیستی به همراه معاون و کارشناس امور اجتماعی بهزیستی این شهرستان با حضور در مراکز شبه خانواده (شریف و سرای منظریه) ضمن دلجویی از فرزندان بی سرپرست به بررسی فعالیت ها، مسائل و مشکلات مراکز شبه خانواده پرداختند.

رئیس بهزیستی شهرستان فردیس با  تأکید بر ارائه خدمات تخصصی مناسب درزمینه های فرهنگی، تحصیلی، عاطفی وآموزشی به کودکان خواستار توجه وسرمایه گذاری بیشتر جهت رشدوارتقاء سطوح شخصیتی واجتماعی فرزندان شد.


در ادامه ی این بازدید مسئول مرکز با بیان شرح مبسوطی از فعالیت ها در حوزه های مختلف مراکز شبه خانواده عنوان کرد: در این مرکز فرزندان ما بسیاری از مهارت‌های زندگی را از طریق مربیان به صورت تئوری و عملی می‌آموزند و برای آینده آماده می‌شوند.
دادستان شهرستان فردیس  نیز در حاشیه این بازدید با ابراز خرسندی از حضور در میان فرزندان این مراکز گفت: بسیار خوشحال شدم وقتی که با کارها، مهارت‌ها و صنایع دستی بچه‌های این مراکز آشنا شدم و خلاقیت و مهارت این عزیزان را می‌ستایم.
او افزود: دادستانی، همواره در کنار بهزیستی و فرزندان آن خواهد بود.

کد خبر 25829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد