معرفی رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان چاراویماق 

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی طی حکمی تقی فتحی پور را به سمت رییس بهزیستی شهرستان چاراویماق منصوب  و از زحمات محمود علی آبادی، رییس سابق شهرستان تجلیل کرد.

آیین تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان چاراویماق با حضور فرماندار شهرستان  برگزار شد.

در این نشست رسول یعقوبی فرماندار شهرستان چاراویماق با قدردانی از تلاش های بهزیستی در قبال ارایه خدمات به اقشار آسیب پذیر، اظهار امیدواری کرد با تقویت هماهنگی های لازم در راستای همکاری های فرابخشی و حوزه اجتماعی اقدامات مناسب عملی صورت پذیرد.

مدیرکل بهزیستی استان نیز گزارشی از فعالیت های بهزیستی در محورهای توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری ارایه داد.

در ادامه تقی فتحی پور به عنوان رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان چاراویماق معرفی و از خدمات و زحمات محمود علی آبادی قدردانی شد.

متن لوح انتصاب آقای فتحی پور به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای تقی فتحی پور 

با سلام و احترام 
نظر به تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان چاراویماق منصوب می گردید.

با عنایت به عزم دولت محترم تدبیر و امید  بر نهادینه سازی و توسعه مبانی رفاه اجتماعی و خدمت رسانی پایدار و عزت مدار به آحاد جامعه هدف سازمان بهزیستی، انتظار دارم با همفکری معاونین بهزیستی استان و نیز کارشناسان بهزیستی با رویکردی تحول گرایانه و در نظر گرفتن چالشها، اولویت ها و ظرفیت های موجود و نیز برنامه ریزی های لازم موجبات خدمت رسانی مطلوب تر به آحاد جامعه بویژه جامعه هدف بهزیستی را فراهم نمایید.

از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسالت می نمایم.


دکتر فرگل صحاف 
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 25825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد