چهارمین نشست کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

چهارمین جلسه کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان در سال 1399 با حضور مهندس امین حسینی کومله مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان و سایر اعضای ثابت کمیته تخصصی مناسب سازی از قبیل استانداری ، مدیریت و برنامه ریزی ، نظام مهندسی ، بنیاد شهید ، راه و شهرسازی ، شهرداری رشت ، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، تشکلهای معلولین و کارشناس مناسب سازی بهزیستی شهرستان رشت در سالن خزائلی بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در این نشست مهندس امین حسینی ؛ مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با اشاره بر اهمیت بالای جایگاه کمیته تخصصی مناسب سازی استان در شناسایی مشکلات و نواقص موجود و انعکاس آنها به ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان و همچنین سایر مسئولین مرتبط تاکید نمودند.
وی افزود : موضوع مناسب سازی پروژه کتابخانه مرکزی رشت در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه در سطح استان از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است و خواستار رفع نواقص و ایرادات این پروژه جهت دسترسی سهل معلولین و سالمندان  و . . . به آن می باشیم .
مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان بیان داشت : لزوم همکاری و تلاش بیشتر کلیه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های عضو ستاد مناسب سازی استان در راستای پیشبرد اهداف این ستاد بود.
در پایان خواستار مساعدت ویژه صدا و سیمای مرکز گیلان بمنظور پخش برنامه های مرتبط با موضوع مناسب سازی جهت آگاه سازی و فرهنگ سازی جامعه شدند.
در ادامه جلسه سایر اعضای این کمیته ضمن بررسی و مرور مصوبات جلسات قبل ، نسبت به بحث و تبادل نظر در خصوص مباحث و موارد مطروحه اقدام نمودند.

کد خبر 25800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد