ویروس کرونا در مراکز بهزیستی کنترل شده است

امین شاهرخی درباره آخرین اخبار از وضعیت آسایشگاه کهریزک و ابتلای مددجویان این مرکز به کرونا، توضیحاتی داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل بهزیستی استان تهران، درباره وضعیت مرکز سالمندان کهریزک، اظهار کرد: این که می‌گویند مرکز کهریزک دچار کمبود اقلام بهداشتی است حرف درستی نیست و گاهی مراکز دولتی تحت پوشش سازمان بهزیستی برای جذب کمک مردمی اطلاعات غلطی را اعلام می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه در موج سوم کرونا تنها دو مورد ابتلا در مرکز کهریزک گزارش شده است، گفت: در  موج سوم هیچ فوتی نداشته‌ایم و آن دو مورد حال عمومی خوبی نداشتند و در خود مرکز قرنطینه شده بودند. نظارت‌ها برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

شاهرخی تصریح کرد: برخی از اخباری که از کهریزک اعلام می‌شود درست نیست در موج سوم، ابتلا وجود داشته، نمی‌گوییم ابتلا نداشته‌ایم، اما کنترل شده بوده است همچنین کمک‌های ما به مراکز تحت پوشش افزایش پیدا کرده و بازرسی‌ها زیاد شده است و آموزش‌های لازم را درخصوص مهار بیماری کرونا به تمام کادرهای مراکز داده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی از جهت ابتلا به بیماری کرونا کنترل شده است، افزود: ابتلا به ویروس کرونا در مراکز وجود دارد اما موج غیر قابل کنترلی نیست و از همان ابتدا آمارهای مبتلایان مراکز را به طور دقیق اعلام کردیم و چیزی را پنهان نکرده ایم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: گاهی در مراکز ناگزیر موارد مثبت کووید ۱۹ هم پیش می‌آید و این بیماری در کل کشور شیوع پیدا کرده است، اما توانسته ایم در مراکز نگهداری از مددجویان سازمان بهزیستی بیماری را کنترل کنیم.

کد خبر 25796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد