ملارد|ملاقات مردمی رئیس  بهزیستی با مددجویان 

در راستای تکریم ارباب رجوع و  حل مشکلات و مسائل مربوط به معلولین و جامعه هدف تحت پوشش بهزیسی شهرستان ملارد، رئیس این اداره هر هفته روزهای سه شنبه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با مددجویان ملاقات حضوری می نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن تاکید بر اهمیت حفظ سلامتی مراجعه کنندگان و پرسنل این اداره با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: به منظور پیگیری و رفع مسائل مددجویان و مشکلات اقتصادی این افراد در شرایط موجود سه شنبه هرهفته با عنوان سه شنبه های پاسخگویی آماده دیدار حضوری با مراجعین می باشد.  

وی افزود: تلاش ما بر این است که جهت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ این افراد درخواست های خود را بصورت غیرحضوری پیگیری نمایند ولی در صورت تمایل و نیاز  مددکاران و کارشناسان این اداره در طول هفته و در ساعات اداری آماده پاسخگویی تلفنی و حضوری به مددجویان بوده و راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند.  

خادم در پایان تصریح کرد: درخواستهای مراجعه کنندکان اغلب مشکلات مالی، اشتغال، هزینه درمان و... و. میباشد که سعی میکنیم تا حد امکان و طبق دستورالعملها در این خصوص اقدام و مسائل را مرتفع نماییم.

کد خبر 25794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد