دیدارهای مردمی روحیه اعتماد را بیش از پیش به جامعه تزریق کند

مدیرکل بهزیستی استان تهران در سه شنبه های پاسخگویی با مراجعان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی که در حاشیه دیدار چهره به چهره با مخاطبان دستگاه متبوع خود و جامعه هدف سازمان بهزیستی در استان تهران سخن می گفت، اظهار داشت: ملاقات های مردمی بی واسطه به منظور رفع مشکلات و حذف موانع و با هدف تحقق بخشیدن به سیاست ها، انتقادها و پیشنهادهای سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز برنامه ریزی شده است.

وی افزود: شنیدن درخواست ها، مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی به صورت مستقیم می تواند از  بروز هرگونه تخلف و کارشکنی جلوگیری کرده و روحیه اعتماد و اتحاد را بیش از پیش به جامعه تزریق کند.

شاهرخی در ادامه تاکید کرد: برگزاری جلسات ملاقات هفتگی یکی از روش‌های مهم آگاهی دقیق و مستمر از مسائل و مشکلات کارکنان سازمان و همچنین اعضای خانواده بزرگ بهزیستی است که در آن ضمن بررسی‌های لازم، چاره‌اندیشی و رسیدگی به درخواست‌ها نیز انجام می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پاسخگویی به نیازهای جامعه، تسریع در انجام امور، ایجاد حس همدلی، هم زبانی، تحرک و پویایی در سیستم از دیگر فواید سه شنبه های پاسخگویی است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه در تمام ادارات بهزیستی سراسر استان این طرح هر سه شنبه اجرا می شود، تصریح کرد: کاهش زمان پاسخگویی به افراد حقیقی و حقوقی، رسیدگی به امور مددجویان در مبدأ، ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات نیازمندان و جلوگیری از رویه های ناهم ساز در پیگیری امور اعضای جامعه هدف از دیگر خاصیت های پنهان و آشکار ارتباط مردم با مسئولان است.

کد خبر 25792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد