ورامین| تهیه ویلچر برای مددجویان اقدامی ارزشمند است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین گفت: تهیه یکصد دستگاه ویلچرح برای مددجویان‌ بهزیستی شهرستان توسط بنیاد برکت، خیرین و اتاق اصناف شهرستان کاری ارزشمند و قابل‌تحسین است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اعظم هراتی در مراسم اهدای یکصد دستگاه ویلچر به مددجویان زیرپوشش بهزیستی ورامین با تقدیر از تلاش های حوزه مشارکت های بهزیستی شهرستان در جذب اعتبارات برای مددجویان، گفت: تهیه ویلچر توسط بهزیستی برای مددجویان با همکاری بنیاد برکت، اتاق اصناف و خیرین فعالیتی خیرخواهانه می باشد و اقدامی ارزشمند است.

وی افزود: خدمت به مددجویان، معلولان و محرومان وظیفه همگان است که اجری چند برابری، نزد خداوند دارد و اهدای این ویلچرها به توانخواهان نیازمند می تواند در روحیه آن ها تاثیر مثبت بسیاری دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین از کمک ها و حمایت های بنیاد برکت، اتاق اصناف و خیرین به مددجویان بهزیستی، تقدیر کرد و افزود: شهرستان ورامین بیش از یک هزار و هشتصد توانخواه دارای معلولیت جسمی و حرکتی دارد که تعداد همه توانخواهان آن بیش از چهارهزار و ۵۰۰ نفر است.

هراتی از وجود یکصد معلول جسمی وحرکتی پشت نوبت دریافت ویلچر در شهرستان خبر داد و گفت: بهزیستی به تنهایی نمی تواند نیازهای مددجویان را برطرف کند، بلکه نیازمند کمک خیرین و دیگر دستگاه ها و نهادها برای رفع مشکلات آنها است.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از حمایت های بنیاد برکت، خیرین اتاق اصناف، موسسه خیریه شهید ثامنی و پیشکسوتان سپاه ورامین که در طرح نذر ویلچر و تشک مواج در کمک به مددجویان بهزیستی ورامین را یاری نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 25790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد