دیدار سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان با عضو مجلس خبرگان رهبری 

ظهر امروز دوشنبه نوزدهم آبانماه؛ ولی‌ الله نصر سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان با آیت‌ الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این دیدار ولی اله نصر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بهزیستی؛ گفت: امروز فعالیت‌های بهزیستی با همراهی و همدلی همه مسئولین و رهنمودهای افراد خبره و علمای دینی همچون آیت الله مهدوی از روند کیفی بسیار مناسبی برخوردار است.
وی گفت: بدون مشارکت خود مردم توانمندسازی امکان پذیر نیست. بر اساس همین رویکرد، به دنبال گسترش خدمات بر اساس الگوی محله محوری هستیم و امیدواریم با استفاده از توان فعالان اجتماعی محلات، گام‌های موثری در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: درحوزه فرزندخواندگی که از دغدغه‌های آیت الله مهدوی و متخصصین این حوزه هست؛ بهزیستی تنها بر اساس دستور مقام قضائی و بر اساس نظرات کارشناسی تیم تخصصی اقدام به واگذاری کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست به افراد واجد شرایط می‌کند.
دکتر نصر با اشاره به نگاه تیزبینانه آیت الله مهدوی در خصوص افراد کارتون خواب، گفت: تجربه موفقی را در راستای مدیریت زنان کارتون خواب و فرزندانشان در تهران داشتیم که امیدواریم با استفاده از پتانسیل همدلی مسئولین شهر اصفهان و نظرات تخصصی فعالان این حوزه، به نحو مناسب تری در اصفهان اجرایی کنیم.
ایجاد سامانه یکپارچه خدمت رسانی خیریه های استان
در ادامه این دیدار، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ضمن تبریک به دکتر ولی اله نصر به خاطر انتصاب وی به سرپرستی بهزیستی استان، اظهار داشت: امروز وجود آسیب‌های اجتماعی مختلف از جمله کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست، افراد کارتون خواب و امثال آن؛ نقش تخصصی بهزیستی را پر رنگ تر کرده است. 
وی گفت: واگذاری فرزندان بی سرپرست و بویژه بدسرپرست باید به گونه‌ای باشد که اصالت نسبی کودک از بین نرود تا از آسیب‌های ناشی از این امر جلوگیری شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به تعدد خیریه‌های استان بویژه شهر اصفهان، خاطر نشان کرد: سالهاست که به دنبال ایجاد یک سامانه خدمت رسانی یکپارچه برای خیریه‌ها هستیم تا با مدیریت صحیح منابع، خدمات رسانی به افراد نیازمند جامعه شفاف شود. امیدواریم با همت مسئولین ارشد استان و پیگیری دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی این امر محقق شود. 
 

کد خبر 25747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد