ورامین| تقدیر از کارشناسان اورژانس اجتماعی برای مقابله با کرونا

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در دیداری از تلاش های ارزشمند و خستگی ناپذیر کارشناسان اورژانس اجتماعی در پیشگیری، مقابله به هنگام و مدیریت بهینه بیماری کووید ۱۹ قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اعظم هراتی در ادامه  از تلاش های ارزشـمند و خسـتگی ناپـذیر همکاران خدوم اورژانس اجتماعی ورامین که در طرح آموزش، توزیع بسته های بهداشتی بین کودکان کار فعال بودند به صورت ویژه تقدیر کرد. 

هراتی بیان داشت: شما عزیزان شـبانه روزی با اجرای دقیق شیوه نامه های بهـداشتی، گام های موثری را در جهت پیشـگیری و مقابله بهنگام و مدیریت بهینه بیماری کووید ۱۹  برداشته اید اما هنوز تا کنترل کامل این پاندمی فاصله داریم.

وی در پایان از انتظار خود سخن گفت و اظهار داشت: انتظار دارم همچون روزهای آغازین همه گیری بیماری کووید ۱۹، در ماه های جاری و آتی پیش رو تمـامی اهتمـام و مسـاعی خویش را برای نظـارت بر اجرای دقیق شیوه نامه هـای بهـداشتی و دسـتورالعمل های تخصصـی ابلاغی کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار، به منظور مدیریت و کنترل این بیماری درگروه های جامعه هدف بویژه در مراکز شبانه روزی و بالاخص در مراکز نگهداری سالمندان و معلولین عزیز بکار گیرید.

کد خبر 25744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد