پاکدشت| بازدید الکترونیکی از مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا، با نظارت موثر و هدفمند و ارزیابی به موقع مراکز از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر از نظارت کارگروه بازرسی و ارزیابی اجرای پروتکل های بهداشتی شهرستان بر مراکزتحت پوشش گفت: پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا با نظارت موثر و هدفمند، ارزیابی بموقع از نحوه اجرای شیوه‌نامه های بهداشتی در مراکز امکان پذیر است. 

برزگر ادامه داد: مسئولیت نظارت و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل ها ی بهداشتی جهت حفظ سلامت گروه هدف برعهده دفتر مدیریت عملکرد است.

وی افزود: تا پایان مهرماهسیصد و ۴۵  مورد بازدید بصورت برخط از مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان صورت گرفته است.

وی یاد آور شد: با یاری خداوند متعال و سخت کوشی پرسنل مراکز، تا کنون کلیه مراکز اقامتی تحت پوشش پاک بوده است و در یکی از مراکز نیز که چند نفر مشکوک تشخیص داده شدند بلافاصله قرنطینه و به یاری خدا پس از گذراندن دوره قرنطینه و انجام آزمایشات سلامت کامل آنها تائید گردیده است.

گفتنی است، علاوه بر بازدید برخط و تماس تلفنی، نظارت بر رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل های ابلاغی در مراکز، ضد عفونی مستمر و گند زدایی مراکز، انجام تب سنجی روزانه و مراقبت های بهداشتی در مراکز تابعه شهرستان ها روزانه صورت می گیرد.

کد خبر 25741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد