اسلامشهر|بازدید سرزده مسئولان از ستاد بهزیستی 

رئیس دادگستری شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در بازدیدی سرزده از بخش های مختلف ستاد بهزیستی این شهرستان دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رضا کمیلی مقدم و اورینب مسرور پس از بازدید در نشستی با رئیس و معاونین بهزیستی بر بهره از ظرفیت جامعه هدف بهزیستی تأکید ورزیدند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ضمن خداقوت به کارکنان بهزیستی، اظهار داشت: طبق وظیفه ای که بردوش داریم  تمام  سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات  مددجویان و توانخواهان  بکارگرفته و پیگیری های لازم را در این زمینه سرلوحه کارخود قرارداده ایم و در خدمت جامعه هدف سازمان بهزیستی هستیم.

مسرور افزود: مشکلاتی هم پیش رو داریم که به حول قوه الهی با استعانت از خداوند متعال و همکاری مجموعه های اجرایی شهرستان از آن ها گذر می کنیم. 

در ادامه رئیس دادگستری اسلامشهر با تشکر از عملکرد و تلاش کارکنان بهزیستی گفت: از تلاش شایسته همکاران خدوم بهزیستی اسلامشهر در راستای خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه بخصوص توانخواهان و مددجویان تقدیر و تشکر می نمایم.

کمیلی مقدم در ادامه بیان داشت: واقعا کار در بهزیستی دشوار اما خداپسندانه است و خدمت به عزیزان تحت پوشش  جزعبادت به خداوند خالق نیست و در همین راستا دستگاه هایی اجرایی سطح شهرستان باید با همدلی کنار بهزیستی بوده و برای مرتفع شدن مشکلات و موانع موجود تلاش نمایند.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد با پیگیری دادگستری و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری اسلامشهر ساختمانی به مساخت حدود یکصو و ۸۰ متر در فضای فوقانی واحد اورژانس اجتماعی به منظور ملاقات خانواده هایی که دچارمشکلات و به خصوص طلاق هستند احداث شود.

کد خبر 25739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد