شهرری|راه اندازی شورای فرهنگی در بهزیستی ری

شورای فرهنگی بهزیستی شهرستان ری با حضور مدیر و اعضای این شورا در دوره جدید تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،در پی مصوبات جلسات شورای فرهنگی فرمانداری و تاکید فرماندار ویژه شهرستان در خصوص ضرورت تشکیل شورای فرهنگی با معاون نظر به محورهای ترویج و توسعه اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی و لزوم برنامه‌ریزی و بسیج امکانات مادی و معنوی شهرستان تا نیل به اهداف مورد نظر، شورای فرهنگی در بهزیستی شهرستان ری تشکیل شد.

مدیربهزیستی شهرستان ری در جلسه آغازین این شورا ضمن تشکر از حضور اعضا گفت: باید به گونه ای عمل کرد که نتیجه اقدامات فرهنگی در بهزیستی شهرستان ری بر کارکنان وخصوصا جامعه هدف و افراد تحت پوشش و فرزندان شبانه روزی اثر دقیق و سنجیده بگذارد.

مدیربهزیستی  شهرستان ری در ادامه اذعان داشت: در روزگار پرهیاهو و شتاب امروز شایسته است اعضای شورای فرهنگی پیشنهادهایی را ارائه کنند که بتواند آرامش را به روان افراد و سپس به جامعه  برگرداند وبا اتخاذ روشهایی نوین بتوانیم فرهنگ غنی اسلامی ایرانی خود را در وجود عزیزانمان قابل فهم و پذیرش و نهادینه کنیم.

حجت الاسلام ترنیان امام جماعت بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه  کسانی که کار فرهنگی می کنند باید باعشق و علاقه کار کنند و زمان و مکان برای این افراد در الویت اول  نباشد اظهار داشت: تنهااثرگذاری بر فرزندان شبانه روزی و کودکان کار و خیابان حرف اول را بایست بزند  و دغدغه ای غیر از این  نداشته باشیم.

غلامرضا مقدم مسئول حراست شهرستان ری نیز خاطرنشان کرد: چه خوب می شود کار فرهنگی را از درون انسان ها نه از ظاهر آن ها شروع کنیم.

مریم صفایی معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرستان ری نیز در این جلسه تصریح کرد: در حوزه امور اجتماعی همیشه کارهای فرهنگی صورت می‌گیرد وقتی کودکان ما شعر می خوانند داستان می گویند برای مناسبت های متفاوت یعنی این که کار فرهنگی آرام و نرم در حال انجام و اجرا است.

کد خبر 25733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد