ملارد| نشست هم اندیشی مدیران مراکز توانبخشی با مسئولان

نشست هم اندیشی صاحبان امتیاز مراکز غیردولتی نگهداری از بیماران اعصاب و روان با  رئیس و معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ملارد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم در این نشست ضمن تشکر از تلاش ها و همکاری مراکز در کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا گفت: مراکز غیردولتی در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان همواره همراه و همقدم با بهزیستی بوده و تلاش خود را در جهت مرتفع نمودن نیازهای این افراد نموده اند. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه افزود: با توجه به اهمیت ارائه کامل خدمات توانبخشی به بیماران مراکز ، مدیران باید تلاش کنند کادر درمانی و مراقبتی بصورت 24 ساعته حضور داشته و بتوانند در مواقع بحران به بیماران یاری رسانند. 

خادم با تاکید بر تهیه اقلام بهداشتی و مواد غذایی برای مدت زمان طولانی و نیز رعایت تمامی موازین بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ در مراکز گفت: تاکنون در خصوص کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی از سوی پرسنل مراکز صورت گرفته و کارشناسان حوزه تخصصی و مدیریت عملکرد نیز بصورت آنلاین و در مواقع ضروری بصورت حضوری بر عملکرد این مراکز نظارت دارند. 

در ادامه این نشست، مدیران مراکز مسائل و مشکلات خود را توضیح داده و در پایان نیز معاون توانبخشی دستور العمل های جدید  و نکات مهم در خصوص پذیرش بیمار و رعایت مسائل بهداشتی با توجه به شرایط موجود را مطرح کرد.

کد خبر 25730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد