ملارد|موفقیت فرزندان مرکز نوید در مسابقات ورزشی مجازی 

فرزندان مرکز نگهداری از بیماران ذهنی نوید در سه رشته ورزشی موفق به کسب مقام برتر شدند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فرزندان مرکز توانبخشی نوید موفق شدند در سه رشته بولینگ، پرتاب توپ از حلقه و قلاب ماهیگیری در مسابقات ورزشی ویژه فرزندان سندرم داون، اتیسم، کم توان ذهنی که توسط شهرداری منطقه هفت تهران و مشارکت هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران برگزار شد رتبه های برتر را کسب کنند. 
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مدیران این مرکز در کسب مقام های برتر ورزشی در رشته های مختلف گفت: ورزش معلولان بسته به نوع معلولیتی که دارند چالش‌های خاص خودش را دارد.

داود خادم افزود: ورزش عاملی است که موجب حضور بیشتر افراد با توانایی متقاوت در جامعه میشود و آنان را در انجام فعالیت های خود مستقل می سازد. مدیران مرکز توانبخشی نگهداری از معلولین ذهنی نوید نیز با تهیه ویدیو از مسابقات این فرزندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز و ارسال فیلم های مربوطه به این مسابقات تلاش خود را در این راستا نموده اند.
 
گفتنی است، مرکز شبانه روزی توانبخشی نگهداری از معلولین ذهنی بالای ١٤ سال نوید پسران به مدیریت قمر قدیانی با ظرفیت ٨٠ نفر در سال 
۹۳ در شهرستان ملارد با ٣٢ نفر  پرسنل تمام وقت و پاره وقت شامل مددکار، پزشک، کاردرمان، پرستار و روانشناس شروع بکار نموده که خدماتی چون روانشناسی و درمانی را به توانخواهان ارائه و همچنین فعالیتهایب مانند شرکت در مسابقات ورزشی رشته های فوتسال، شنا، سوارکاری و دوچرخه سواری در این مرکز صورت می گیرد.

کد خبر 25728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد