شاهین شهر و میمه| مناسب سازی، زیر بنای توانمند سازی اجتماعی معلولان

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در بازدید از بخش میمه با بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر میمه دیدار نمود.

محمد حسین قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به جمعیت جامعه هدف بهزیستی در بخش میمه به ارائه گزارش از خدمات ارائه شده به این عزیزان پرداخت و افزود: از اهداف اصلی سازمان بهزیستی، توانمندسازی مددجویان و معلولین تحت پوشش بوده تا بتوانند همچون سایر شهروندان مستقل زندگی کنند و در این راستا یکی از راهکارها، ارائه تسهیلات اشتغال تا سقف پانصد میلیون ریال به مددجویان است.
قربانی با اشاره به وضعیت  مناسب سازی مبلمان شهری و ادارات، آن را زیربنایی تاثیرگذار در جهت توانمندسازی اجتماعی معلولان دانست و خاطر نشان نمود: به منظور برابر سازی فرصتها برای معلولین و جانبازان قوانینی وضع گردیده تا این عزیزان بتوانند از حق مسلم خود بهره ببرند و فصل دوم قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مصوب ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ به این مهم اختصاص داده شده است.
وی همچنین افزود: هر چند تا کنون اقدامات مناسبی صورت گرفته ولی نقص ها و کمبودهایی وجود دارد که بایستی با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی دستگاه های اجرایی آن ها نیز مرتفع گردد.
در پایان قربانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر میمه، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و افراد خیر در جهت تاسیس مراکز غیر دولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی را مهم دانست و بر حمایت خود از طرح های پیشنهادی تاکید نمود.

کد خبر 25722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد