جمع‌آوری ۹۶ میلیون تومان مشارکت مردمی با اجرای پویش پازل همدلی در استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از جمع‌آوری ۹۶ میلیون تومان مشارکت مردمی با اجرای پویش پازل همدلی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اجرای پویش پازل همدلی با هدف تهیه لوازم‌التحریر و تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

او گفت: در اجرای پویش پازل همدلی، نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که هر قطعه در هر استان با نماد میراث فرهنگی آن استان در ابعاد ۲۰ در۳۰ تهیه شده و روی سایت pazzlehamdeli.ir بارگذاری شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: سهم استان کرمانشاه ۲۰ هزار قطعه و هر قطعه به مبلغ ۱۰ هزار تومان است که تا به امروز ۴۰ میلیون تومان از طریق این سایت و مبلغ ۵۶ میلیون تومان نیز از طریق واریز به شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی پازل خریداری شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در صورتی که افراد نتوانستند از طریق سایت، پازل را خریداری کنند می‌توانند فقط در شهرستان کرمانشاه با مراجعه به اداره کل بهزیستی و از طریق دستگاه پوز هر تعداد پازلی را که می‌توانند کمک کرده، خریداری کنند.

این مسئول ادامه داد: برای مشارکت پرسنل ادارات مختلف هم تدبیری اندیشیده شده و کارشناس مشارکت‌های مردمی بهزیستی به ادارات معرفی شده و افراد علاقه ­مند می‌توانند ضمن ارائه مشخصات و کد ملی به وی، مبلغ را نیز پرداخت کنند تا این اداره نسبت به خرید پازل یا پازل‌ها بنام خود افراد اقدام کند که پس از انجام این مراحل، پیامک تایید خرید برای آن‌ها ارسال می‌شود.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، پس از پایان زمان پویش پازل همدلی که حدود دو هفته دیگر است با توجه به میزان مبالغ به دست آمده از پویش نسبت به تهیه کوله‌پشتی، لوازم التحریر و تبلت برای دانش‌آموزان اقدام خواهد شد.

کد خبر 25677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد