در رسانه| لزوم حضور پررنگ بهزیستی در سطح جامعه/ تحویل ۶ هزار و ۸۵۱ واحد مسکن در استان تحویل مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان در دیدار صمیمی با کارکنان بهزیستی بستان آباد بر تلاش و اهتمام بیشتر و حضور پررنگ بهزیستی در سطح جامعه و داشتن روحیه تکریم و احترام به ارباب رجوع و همچنین خیران بزرگوار تاکید کرد.

اعتدال| در این نشست صمیمی، دکتر صحاف ضمن تشکر از خدمات و احساس مسولیت کارکنان بهزیستی، اظهار داشت: با خدمت رسانی به جامعه هدف، شاهد افزایش رضایتمندی و کاهش مراجعات به دیگر بخش های اداری بوده و این امر یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی می باشد.
وی افزود : همکاران کوشا و ساعی، رشد، بالندگی و تحقق اهداف والای بهزیستی را به منصه ظهور می رسانند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در تحقق این اهداف، سازمان بهزیستی  در صدد تاسیس مراکز مثبت زندگی می باشد تا بتوان با کمترین صرف وقت و هزینه، جامعه هدف به نیازهای خود دست یابد.
صحاف در ادامه ضمن توصیه به حضور پررنگ پرسنل بهزیستی در سطح جامعه،  گفت:  کارکنان بهزیستی می توانند با ایجاد ارتباط مناسب و تعامل سازنده با مسئولین ادارات و نهادهای دیگر و خیرین شهرستان در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به جامعه هدف بهزیستی تلاش نمایند.
وی در ادامه از پیشنهادات سازنده کارکنان به منظور پیشبرد اهداف سازمان استقبال کرد.
دکتر صحاف همچنین با قدردانی از نگاه ویژه  فرماندار بستان آباد به بهزیستی، به بیان مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان پرداخت و در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی بحث و تبادل نظر شد.
وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و حمایت و تعامل مسئولین شهرستان، شاهد رقم خوردن اتفاقات مطلوب، در راستای ارتقا اجتماعی جامعه هدف بهزیستی برداریم.
در ادامه  رئیس بهزیستی شهرستان ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی از توجه فرماندار بستان آباد به فعالیت های بهزیستی و  جامعه هدف قدردانی کرد.
اللهیاری فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: مجموعه بهزیستی بیش  از سایر دستگاه های دیگر با درد و رنج مردم مواجه  بوده، از این رو من از تلاشهای شما و همکاران بهزیستی در جهت کاهش آلام  جامعه هدف تشکر می کنم.
 وی اظهار امیدواری کرد،  با تعامل بیشتر سایر ارگان ها، بتوان گام مؤثری در زمینه های مختف فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی برداشت و ما در مجموعه شهرستان، در تلاش هستیم تا با همکاری های مشترک، با آگاه سازی بهتر ، گام های مناسبی در راستای افزایش آگاهی عمومی در قبال پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توجه به مناسب سازی محیط شهری برداریم.
همچنین مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در ادامه سفر به بستان آباد و با همراهی فرماندار شهرستان بستان آباد یک باب خانه مددجویی در روستای کرگان جدید را افتتاح کرد.
دکتر فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی در حاشیه این افتتاح گفت: از آغاز نهضت تامین مسکن تا کنون، ۶ هزار و ۸۵۱ واحد مسکن در استان تحویل مددجویان شده است.
وی با اشاره به اینکه ۵۸۱ واحد مسکونی برای مددجویان استان طی تفاهم نامه های شهری و روستایی با بسیج سازندگی، راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته شده است، افزود: در ۶ ماهه اول سالجاری ۱۷۹ واحد مسکن تحویل مددجویان شده است و پیش بینی می شود ۸۰۰ واحد با اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان نیز ساخته و تکمیل شود.
وی اعلام کرد: مددجویانی که زمین به نام خودشان باشد با توجه به تفاهم نامه های موجود بین ارگانهای مختلف از تسهیلات بلاعوض و کم بهره برای ساخت مسکن می توانند استفاده کنند.
وی همچنین با اشاره به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا گفت: ۴۵۸ مرکز نگهداری معلولین و خدمات رسان برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کردند که پرداخت تسهیلات به این مراکز، باعث تثبیت شغلی یک هزار و ۸۹۸ نفر شده است.

کد خبر 25667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد