ملارد|بازدیدهای برخط از مراکز تحت نظارت در روزهای کرونایی

 مراکز تحت نظارت در بهزیستی شهرستان ملارد مورد بازدید برخط قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم از بازدیدهای برخط و مرتب روزانه مراکز تحت نظارت با توجه به شرایط موجود خبر داد. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر نقش بسیار موثر مراکز غیردولتی در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان گفت: با توجه به همه گیری بیماری کووید ۱۹ و اهمیت حفظ سلامت افراد در مراکزغیردولتی، مهدها و سایر مراکز، کارشناسان این اداره در تلاش هستند بازدید های خود را بصورت غیرحضوری انجام داده و فقط در مواقع ضروری اقدام به بازدید حضوری نمایند. 

مسئول مدیریت عملکرد این اداره نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد این مراکز گفت: کارشناسان نظارت حوزه های اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی همراه با دفتر مدیریت عملکرد بر مراکز غیردولتی این شهرستان نظارت کامل داشته و سعی میکنند مسائل و مشکلات مربوط را به جهت پیشگیری و کنترل همه گیری  کرونا تا حد امکان بصورت آنلاین برطرف نمایند. 

وی افزود: در این بازدید ها نظارت بر رعایت همه شیوه نامه های ابلاغی در مراکز، ضد عفونی مستمر و گند زدایی، انجام تب سنجی روزانه، مراقبت های بهداشتی و غیره در مراکز توانبخشی، مهدهای کودک فعال و مراکز نگهداری میان مدت ترک اعتیاد صورت می گیرد.

کد خبر 25647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد