خط ملی اعتیاد همه روزه ازساعت 8صبح تا 8 شب در خدمت همشهریان محترم

خط ملی اعتیاد با هدف کمک به پیشگیری ،درمان و کاهش آسیب های ناشی از معضل اعتیاد با شماره۰۹۶۲۸ بصورت ۲۴ساعته در خدمت همشهریان محترم می باشد.

محمد علیمرادی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم ضمن اعلام این مطلب افزود:  سازمان بهزیستی کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر با مشارکت هم خط ملی اعتیاد را با شماره 09628 و با هدف کمک به پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد راه اندازی کرده اند و در حال خدمت در این حوزه می باشد.

علیمرادی افزود : خط ملی اعتیاد ارائه دهنده مشاوره تلفنی به عموم مردم خصوصا خانواده‌های دارای عضو معتاد می باشد و این خانواده ها برای شناخت رفتار صحیح با فرد دارای اعتیاد یا آشنایی با اثرات مخرب مواد اعتیاد آور ناشناخته می توانند از خدمات مشاوره ای این خط استفاده کنند.

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی قم خاطر نشان کرد علاوه بر این ، افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند می‌توانند برای آشنایی با شیوه ها و فرآیند درمان و شناخت مراکز معتبر درمان اعتیاد اعم از مراکز اقامتی یا مراکز درمان سرپایی استان  با خط ملی اعتیاد تماس بگیرند و از راهنمایی‌های مشاوران و بانک اطلاعاتی این مجموعه بهره ببرند.

لازم به ذکر است در حال حاضر ده کمپ یا مرکز اقامتی درمان معتادین،4مرکز کاهش آسیب و 17 مرکز درمان سرپایی اعتیاد بامجوز بهزیستی استان قم به ارائه‌ی خدمات به معتادین مشغول هستند.

کد خبر 25640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد