پنجمین جلسه ی کمیته ی فرهنگی شورای هماهنگی با مواد مخدر استان برگزار شد

پنجمین جلسه ی کمیته ی فرهنگی شورای هماهنگی با مواد مخدر استان با حضور نمایندگان کلیه ی دستگاههای عضو کمیته فرهنگی استانی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به برگزاری هرچه مناسب تر هفته مبارزه با آسیبهای اجتماعی در آموزش و پرورش استان با توجه با سامانه ی اموزشی فضای مجازی شاد تبادل نظر شد.

همچنین با هماهنگی کلیه دستگاههای عضو کمیته فرهنگی بنا شد تا نسبت به اجرای فعالیتهای اموزشی در حوزه پیشگیری از اسیبها و اعتیاد برای اموزش مدیران مدارس و مشاوران و دانش اموزان آن سازمان ، اقدامات مناسبی صورت گیرد . 

ضمناً برای استفاده از ظرفیت خیرین استانی جهت خرید تبلت دانش اموزی برای خانواده های بی بضاعت و نحوه ی ارتباط با ان خانواده ها مواردی مطرح شد .  

در دستور دوم جلسه دکتر رمضانعلی گلچوبی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان ضمن معرفی خط ملی اعتیاد (۰۹۶۲۸ ) سازمان بهزیستی کشور جهت استفاده از ظرفیت متخصصان آن درحوزه های مختلف روانشناختی و درمان اعتیاد و .. خواستار مشارکت سازمانها برای اطلاع رسانی خط ملی اعتیاد با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در سراسر استان شدند.

شایان ذکر است در این جلسه برنامه ها و عملکرد در دادگستری استان در حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

کد خبر 25633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد