صالح آباد | توزیع 300 بسته مواد غذایی و 70 بسته لوازم التحریر بین مددجویان بهزیستی صالح آباد

با همت موسسه خیریه انصار الحجه (عج) مشهد مقدس و در راستای اجرای پویش همدلی مومنانه درنهضت ایران همدل توسط اداره بهزیستی شهرستان صالح آباد ۷۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰۰ بسته موادغذایی بین مددجویان و نیازمندان بهزیستی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی صالح آباد با اعلام این مطلب افزود: بسته های مواد غذایی و معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، حبوبات و قند می باشد و ارزش مجموع این بسته های مواد غذایی دویست میلیون ریال می باشد.

زری صادقی اظهار کرد: با توجه به فرامین و تاکید مقام معظم رهبری نسبت به برپایی نهضت احسان و تعاون، این پویش از عید سعید غدیرخم آغاز شده است و نقش بسیار مهم مشارکت های مردمی در نهضت احسان و تعاون انکار ناپذیر است .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری منحوس کووید 19 اقلام و وسایل بهداشتی، دارویی و درمانی و بسته های معیشتی از اقلام مورد نیاز معلولان اداره بهزیستی شهرستان صالح آباد است و امیدواریم با کمکهای مومنانه نیکوکاران، همه مددجویان وخانواده‌های تحت پوشش بهزیستی شهرستان صالح آباد از کمک‌های معیشتی و نذورات مردم برخوردار شوند.

کد خبر 25627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد