تداوم برنامه های بهزیستی همراه با  شکوفایی استعداد، نشاط و خلاقیت

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از کودکان برگزیده در "جشنواره حرکت" ، برگزاری مسابقات و جشنواره ها را عاملی برای شکوفایی استعدادها، نشاط و بروز خلاقیت ها در دوران کرونایی عنوان کرد.

دکتر فرگل صحاف در این آیین که با حضور  کودکان برگزیده، خانواده و مربیان مهدهای کودک شرکت کننده برگزار شد؛ ارتقاء سلامت جسمی روانی کودکان در این ایام را بسیار حائز اهمیت دانست . 

وی نقش والدین و مربیان مهدها در رشد فکری و آموزش مهارت های زندگی به کودکان را بسیار مهم توصیف کرد و برگزاری جشنواره های ویژه کودکان مهدها را جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان مفید و موثر بیان کرد.

مهتاب منصوری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان نیز در این آیین با ارایه گزارشی، از تداوم برنامه های مشترک با هماهنگی و همکاری روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی و کانون مهدهای کودک استان در راستای سلامت و استحکام ساختار تربیتی کودکان، خبر داد و افزود : جشنواره حرکت با هدف ایجاد بستر مناسب برای اوقات فراغت کودکان، آموزش  والدین، مربیان و ایجاد زمینه های بروز خلاقیت و پرورش استعدادها و ارتقای سلامت جسمانی و روحی کودکان ترتیب داده شده است.

منصوری افزود: در این جشنواره که به علت محدودیت های کرونایی بصورت مجازی برگزار شد، افزون بر ۱۲۰ اثر دریافت و پس از داوری، ۱۵  شرکت کننده از آثار کودکان عزیز، برگزیده و معرفی شدند.

شایان ذکر است، در این آیین بصورت نمادین از  پنج نفر از کودکان برتر و مدیران مهدهای کودک آنان با اهدای لوح و جوایز، تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 25624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد