طرح" همیار رسانه بهزیستی" در خراسان رضوی اجرا می شود

به منظور تقدیر از رسانه های حامی بهزیستی، طرح " همیار رسانه بهزیستی" برای اولین بار در خراسان رضوی اجرا می شود.

مدیر واحد روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: رسانه ها نقش غیرقابل انکاری در تحقق اهداف و معرفی برنامه ها و عملکرد ارگان ها و نهادهای مختلف ایفا کرده اند و بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی همواره از این ظرفیت گسترده و تعامل مستمر و اثربخش دوسویه در راستای شناسایی و رفع کمبودها استفاده کرده است.

مجید اسلامی افزود: در این بین، تعدادی از رسانه ها ضمن پایبندی به حوزه مسئولیت اجتماعی، در جهت احقاق حقوق شهروندی و بیان مسایل خاص گروه های هدف بهزیستی، بسیار فراتر از رسالت خود فعالیت کرده و از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

وی ادامه داد: به همین منظور، بهزیستی خراسان رضوی در نظر دارد "طرح همیار رسانه" را برای اولین بار در این استان اجرا و از رسانه های فعال تجلیل نماید.

اسلامی ضمن اشاره به نتایج رصد بازتاب خبری بهزیستی استان در رسانه ها افزود: پس از پایش بازتاب اخبار بهزیستی در 55 رسانه اعم از خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، روزنامه ها، نشریات و .... روزنامه شهرآرا و پایگاه خبری شهرآرا نیوز، خبرگزاری ایرنا، روزنامه قدس و پایگاه خبری قدس آنلاین، به ترتیب سه رسانه ای بودند که بیشترین تعامل را با بهزیستی داشتند که در قالب این طرح از این رسانه ها تجلیل خواهد شد.

کد خبر 25620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد