برگزاری ۷۰۰ ساعت دوره آموزشی غیر حضوری در ایام کرونا در بهزیستی استان

علیرضا ایزدپور گفت : دوره های آموزشی در دو سطح کارشناسان و مدیران ارشد در دو پایه عمومی و تخصصی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی غیرحضوری در بهزیستی استان ارائه کرد.


علیرضا ایزدپور در ابتدا بیان داشتند که در شرایط فعلی که شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های اجتماعی عادی را محدود کرده است، اگر به صورت فعال درخصوص راه‌اندازی و استفاده بهینه از آموزش‌های الکترونیکی در ارائه دوره های آموزشی کارکنان استفاده کنیم، این شرایط تهدید می‌تواند به یک فرصت استثنایی برای تحول در آموزش و تقویت زیرساخت‌ها برای ارائه آموزش‌های متنوع غیرحضوری در مواجهه با شرایط مشابه احتمالی در آینده شود.


وی با بیان اینکه مرکز فناوری اطلاعات، اتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند ماه، با برگزاری جلساتی تخصصی، اهدافی را برای مقابله با ویروس کرونا در محیط‌ اداری تعیین کرد گفت: به حداقل رساندن آسیب‌ها و نیز کنترل شیوع ویروس کرونا در سازمان ها، جبران کاستی‌های پدیدآمده در توقف اجباری فعالیت‌های آموزشی حضوری از مزایای آموزش الکترونیکی و توان و برخورد با شرایط مشابه از جمله این اهداف است.


علیرضا ایزدپور با ارائه گزارشی از اقدامات اداره فناوری اطلاعات، اتباطات و تحول اداری اداره کل در امر آموزش کارکنان گفت : دوره های آموزشی در دو سطح کارشناسان و مدیران ارشد در دو پایه عمومی و تخصصی برگزار می شود.


ایشان در ادامه تعداد ۷ دوره عمومی در سطح کارشناسان را به تعداد ساعت ۸۶ و با جامعه آماری ۱۵۰ نفر بیان و افزودند : دوره های تخصصی شغلی در بهزیستی به دو گروه دوره های استانی و کشوری تقسیم می شود که در مقطع استانی ۲ دوره آموزشی به تعداد ساعت ۱۸ و با جامعه آماری ۷ نفر و در سطح کشور ۳۰ دوره آموزشی تخصصی به تعداد ساعت ۴۷۶ ساعت و جامعه آماری ۶۰ نفر تا پایان مهر ماه بصورت غیر حضوری و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برگزار شده است.
ایزدپور تعدا دوره های برگزار شده در سطح مدیران در مقطع عمومی را ۷ دوره به تعداد ساعت ۸۶ و با جامعه آماری ۲۳ نفر بیان و گفت : در سطح مدیران و در مقطع تخصصی نیز ۵ دوره به تعداد ساعت ۳۴ و با جامعه آماری ۲۳ نفر تا کنون برگزار شده است.


مدیرکل بهزیستی استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری استان بمنظور برگزاری دوره های آموزشی و جلسات غیرحضوری ابراز داشتند : ارتقای سطح علمی کارکنان هر مجموع و آشنایی پرسنل با وظایف و خدمات تخصصی خود یکی از موثر ترین راه های دستیابی به اهداف عالیه هر سازمان است و سازمان بهزیستی کشور در تمام ادوار بدنبال برگزاری دوره های آموزشی موثر و پایدار بوده است.

کد خبر 25611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد