بهزیستی در رسانه | خیران دامغان در طرح پازل همدلی ۱۳۰ میلیون ریال کمک کردند

سمنان-ایرنا- رییس اداره بهزیستی دامغان گفت: موسسه‌های خیریه و خیران شهرستان با مشارکت در طرح پازل همدلی ۱۳۰ میلیون ریال کمک کردند.

محمود زحمتکش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پویش پازل همدلی با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» با هدف تهیه نوشت‌افزار و ابزار تحصیلی برای دانش‌آموزان در حال فعالیت است. 

وی اضافه کرد: در شهرستان دامغان تعداد ۲۸۶ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی، نیازمند و بی‌سرپرست در حال تحصیل هستند که در راستای این پویش برای آنها تبلت و نوشت افزار تهیه می‌شود. 

زحمتکش سهم استان سمنان را ۱۰ هزار پازل عنوان کرد و اظهار داشت: هزینه مشارکت خرید هر پازل ۱۰۰ هزار ریال است و با توجه به تعداد بالای افراد واجد شرایط برای دریافت کمک بسته های لوازم التحریر، نیازمند کمک خیران، موسسات، ورزشکاران و کارمندان هستیم. 

رییس اداره بهزیستی دامغان تصریح کرد: در راستای این پویش خیران و موسسات خیریه دامغان همکاری خوبی داشتند و امیدواریم این همدلی ها ادامه داشته باشد. 

بهزیستی دامغان در چهار حوزه تخصصی مشغول فعالیت است که بیشترین فعالیت بهزیستی در حوزه توانبخشی ویژه معلولان با ۲ هزار و ۲۳۱ پرونده است.

کد خبر 25609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد