قرچک|اجرای برنامه اجتماع محور محله پوئینک با حضور مراکز تخصصی بهزیستی 

برنامه اجتماع محور به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حمایت اداره بهزیستی قرچک و حضور مرکز خدمات بهزیستی طلوع سبز، موسسه پیشگیری سایه همراز فرزانگان، مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی سیفا، مرکز سلامت روان محلی بیش نو، اورژانس اجتماعی با مدیریت خانم صفاری و گروه جهادی پویینک در محله پوئینک شهر قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این طرح اجتماع محور، رئیس بهزیستی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس هیئت مدیره شهرک گلشهر و کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها در محله گلشهر پوئینک حضور داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان قرچک ضمن تشکر از بهزیستی که بانی ایجاد نشاط در خانواده ها شده است گفت: در این شرایط بیماری کرونا که به گونه ای باعث افسردگی خانواده ها شده، اجرای چنین برنامه هایی باعث ایجاد شادی و نشاط می شود اما باید نهایت دقت و ظرافت را در اجرا داشته باشیم تا کسی در اثر حضور در این جمع پر شور و نشاط دچار بیماری کرونا نشود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک نیز با تقدیر از حضور مسئولین شهرستان و حضور مراکز تخصصی تحت نظارت بهزیستی در این برنامه هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد فضای شاد و نشاط آور و البته با رعایت موازین و شیوه نامه های بهداشتی حضور خانواده ها در یک فضای پر تحرک برای کودکان و بازی و ورزش پر هیجان برای نوجوانان اعلام کرد.
 
اردشیر بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف نهایی بهزیستی قرچک آموختن تجربه زندگی شاد و آرام با وجود بیماری کرونا است.

وی افزود: در بخشی از برنامه توسط تیم تخصصی مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و گفتار درمانی برای کودکان زیر ۶ سال انجام شد.

بهرامی در پایان تصریح کرد: در این طرح که برگزاری مسابقه ورزشی بین کودکان و نوجوانان یکی از مهم ترین برنامه ها بود، جوایزی تهیه دیده شده بود که به نفرات برتر آنها داده شد.

کد خبر 25600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد