هرسین|رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان هرسین منصوب شد

در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره بهزیستی هرسین از تلاش های مریم جامه‌شورانی تقدیر و سعید حیدری به عنوان رئیس جدید بهزیستی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه،  مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره بهزیستی شهرستان هرسین با حضور مدیرکل و مسئول حراست بهزیستی استان، فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری شهرستان، در محل فرمانداری هرسین برگزار شد.

در این مراسم از تلاش های مریم جامه شورانی تقدیر و سعید حیدری به عنوان رئیس جدید بهزیستی این شهرستان معرفی شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: جامعه هدف بهزیستی معمولا آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند و حمایت از آنها نیازمند همت همه مسئولان و همراهی اقشار مختلف جامعه است.

 دکتر فرحناز محمدی افزود: شهرستان هرسین در این میان را باید در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به صورت ویژه در نظر گرفت و من امید دارم با تلاش‌های مستمر مدیر جدید و حمایت‌های مسئولان شهرستان بتوانیم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه راه اندازی مراکز مثبت زندگی را یک تحول بزرگ در سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: بهزیستی هرسین نزدیک به ۸ درصد کل جمعیت شهرستان را تحت پوشش دارد که با ثبت سه مرکز مثبت زندگی به زودی واگذاری پروندها به این مراکز آغاز خواهد شد.

کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین نیز ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب مدیریت جدید بهزیستی از خدمات مریم جامه شورانی در طول دوران خدمت تقدیر کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان بهزیستی به شهرستان هرسین شد.

وی اظهار داشت: شهرستان هرسین به عنوان یکی از شهرستان های پایلوت در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیاز به توجه بیشتر مسئولان و در رأس آن بهزیستی در زمینه مسکن، مراکز کاهش آسیب و تقویت اورژانس اجتماعی دارد.

مریم جامه شورانی رئیس سابق اداره بهزیستی هرسین گفت: با همراهی و همدلی همه مسئولان و مردم برای اولین بار شورای مشارکت‌های مردمی در شهرستان تشکیل شد و توانستیم مشارکت قابل توجهی را جذب کنیم.

وی ضمن تشریح اقدامات انجام گرفته در طول دوران خدمت خود، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این بود که در راستای توانمند سازی و اشتغال‌زایی مددجویان گام برداریم و در این راستا ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۳۵ مددجو، اقدامات خوبی جهت ساخت و تامین مسکن مددجویان انجام شده است.

سعید حیدری رئیس جدید اداره بهزیستی هرسین در پایان این مراسم گفت: اهداف و برنامه های ما همسو با سیاست کلی شهرستان و اهداف عالیه سازمان بهزیستی خواهد بود و در این راه سعی خواهیم کرد طرح های باقی مانده در سال جاری را به اتمام برسانیم.

وی یکی از مهمترین این طرح ها را تکمیل مسکن مددجویان و جذب کامل اعتبارات اختصاص یافته جهت اشتغال مددجویان عنوان کرد.

حیدری تکریم ارباب رجوع و سطح بالای رضایت مندی عموم مردم را سرلوحه کاری خود عنوان کرد و افزود: در این راه تمام وقت و توان خود را صرف خدمت به جامعه هدف خواهم کرد.

کد خبر 25587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد