دیدار سرپرست بهزیستی استان اصفهان با مدیر شعب بانک صادرات

سرپرست بهزیستی استان اصفهان با مدیر شعب بانک صادرات استان، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی‌اله نصر سرپرست بهزیستی استان اصفهان در این دیدار، ضمن تقدیر از همراهی مجموعه بانک صادرات با بهزیستی، گفت: بی شک این همراهی در راستای دستیابی بهزیستی به اهداف سازمانی و گره‌گشایی از امور مددجویان بسیار موثر بوده و خواهد بود.
مدیر شعب بانک صادرات نیز با تاکید برگسترش تعاملات متقابل، گفت: بانک صادرات آمادگی کامل را جهت ارائه خدمات مناسب در راستای سیاست‌های اجرایی  سازمان بهزیستی اعلام می‌کند.
میری با اشاره به اینکه، اگر برکتی در کار است؛ به خاطر خدمتی است که به اقشار محروم می‌شود، افزود: از سهمیه تخصیص داده شده  ۱۲۰ میلیارد ریالی در سال گذشته، به جامعه هدف بهزیستی،  ۱۰۷ میلیارد ریال، پس از معرفی توانخواهان پرداخت شده است که نشان دهنده جذب بیش از ۸۷ درصد اعتبارات می‌باشد.
وی اعلام آمادگی خود را جهت عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات وارائه کارت اعتباری با مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به پرسنل بهزیستی استان اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومی، در این دیدار پیرامون راهکارهای سهولت دسترسی‌پذیری جامعه هدف بهزیستی، به تسهیلات بانکی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی افراد در قبال قشر ضعیف جامعه  و شرایط  موجود در جامعه با توجه به وجود ویروس کرونا، بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 25580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد