95 درصد از پازل همدلی در استان خراسان شمالی تکمیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی اسماعیل قربانی مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: درحال حاضر 95 درصد از پازل همدلی در استان خراسان شمالی تکمیل شده است.

اسماعیل قربانی صبح چهارشنبه باحضور در برنامه صبح تازه از سیمای استانی شبکه اترک اظهار داشت: از هفتاد میلیون سهم پازل استانی تاکنون 63 میلیون آن تکمیل شده و تقریبا هفت میلیون از پازل همدلی باقی مانده است.

وی از مشارکت بسیار خوب خیران و نیکوکاران خراسان شمالی در این پویش خداپسندانه قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با تکمیل سهام باقی مانده از این پازل همدلی گام مثبتی درجهت تامین نوشت افزار فرزندان زیر پوشش برداریم.

وی با بیان اینکه هر یک قطعه از پازل همدلی ۱۰۰ هزار ریال است  و مردم می توانند هر میزان که بخواهد پازل خریداری کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند، یادآور شد: خیرین و صاحبان سرمایه، اشخاص حقیقی و حقوقی، ورزشکاران، هنرمندان و سایر مردم با مراجعه به پایگاه اینترنتی پازل همدلی، از طریق سایت در این پویش شرکت کرده و برای تامین نوشت‌افزار فرزندان زیر پوشش، یاری دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات اخیر اداره کل بهزیستی خراسان شمالی درخصوص مبارزه با ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح عالی .. اشاره کرد و افزود: به همین منظور مبلغ ده میلیارد ریال در سه مرحله پرداخت شد.

لازم به ذکر است: سازمان بهزیستی کشور با هدف تهیه و تامین نوشت افزار و لوازم آموزشی و ماسک برای دانش‌آموزان زیرپوشش سازمان و کمیته امداد امام خمینی(ره)، اقدام به اجرا و راه اندازی پویشی با عنوان پازل همدلی کرده است.

در پازل همدلی نمادهای میراث فرهنگی و هنری هر استان در ابعاد ۳۰ در ۲۰ متر برای مردم خیر که قصد مشارکت دراین پویش را دارند نقش بسته شده است که قطعات این پازل توسط مشارکت‌های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.

کد خبر 25569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد