پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت شهادت اولین شهیده مدافع سلامت استان

مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی شهادت اولین شهیده مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام دکتر مهدی دیناری به این شرح است:

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت اولین شهیده مدافع سلامت استان "شهیده سیده زهرا موسوی" که در راه خدمت به مردم شریف استان  به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی اینجانب،  همکاران حوزه سلامت و  بهزیستی استان گردید، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند، در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.
بی شک از دست دادن این عزیزان که با فداکاری  خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.
اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیزسفر کرده را به همسر گرامی ایشان، جناب آقای برنده کارشناس محترم ستاد بهزیستی استان همدان، خانواده داغدار آن مرحوم، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی همدان، کلیه خدمتگزاران عرصه سلامت خصوصا همکاران جان بر کف بیمارستان سینا و مردم شریف استان همدان تسلیت عرض نموده  برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت مینمایم. 

امیدوارم با رعایت توصیه های بهداشتی توسط مردم بزرگوار استان، دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.
دکتر مهدی دیناری
مدیرکل بهزیستی استان همدان

کد خبر 25554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد