دیدار مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با فرماندار بستان آباد

در این دیدار دکتر صحاف با قدردانی از نگاه ویژه  فرماندار بستان آباد به بهزیستی، به بیان مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان پرداخت و در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی بحث و تبادل نظر شد.

 صحاف همچنین گزارشی از اقدامات موثر بهزیستی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مراکز و واحدهای نگهداری بهزیستی ارایه داد.  

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و حمایت و تعامل مسئولین شهرستان، شاهد رقم خوردن اتفاقات مطلوب، در راستای ارتقا اجتماعی جامعه هدف بهزیستی برداریم.

در ادامه  رئیس بهزیستی شهرستان ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی از توجه فرماندار بستان آباد به فعالیت های بهزیستی و  جامعه هدف قدردانی کرد.

اللهیاری فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: مجموعه بهزیستی بیش  از سایر دستگاه های دیگر با درد و رنج مردم مواجه  بوده،  از این رو من از تلاشهای شما و همکاران  بهزیستی در جهت کاهش آلام  جامعه هدف تشکر می کنم .

 وی اظهار امیدواری کرد،  با تعامل بیشتر سایر ارگان ها، بتوان گام مؤثری در زمینه های مختف فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی برداشت و ما در مجموعه شهرستان، در تلاش هستیم تا با همکاری های مشترک، با آگاه سازی بهتر ، گام های مناسبی در راستای افزایش آگاهی عمومی در قبال پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توجه به مناسب سازی محیط شهری برداریم.

کد خبر 25528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد