دیدارهای بی واسطه بیانگر صداقت مسئولان است

مدیرکل بهزیستی استان تهران با تأکید بر انجام دیدارهای بی واسطه با مردم، آن را نشانه ای اهتمام مدیران به حل مشکلات مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی که در حاشیه دیدار چهره به چهره خود با مددجویان و جامعه هدف بهزیستی سخن می گفت، اظهار داشت: در سایه این تدبیر که مردم در کمترین زمان ممکن مشکلات خود را به گوش مسئولان می رسانند، شاهد حل بسیاری از معضلات و گرفتاری ها هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به مدیران و روسای ادارات در شهرستان ها هم تکلیف کرده ایم که بی واسطه با مردم به ویژه جامعه هدف ارتباط گرفته و با تدارک دیدارهای چهره به چهره، از نزدیک با مشکلات مددجویان و مراجعه کنندگان آشنا شده و در اسرع وقت نسبت به گره گشایی لازم، اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: دیدارهای بی واسطه و چهره به چهره بیانگر صداقت مسئولان است که باید گسترش یابد که در مسیر خدمت رسانی اثرات مثبتی را به جای گذارده و در ادامه نیز چنین خواهد بود.

شاهرخی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه نوع مدیریت در بهزیستی استان تهران و همه شهرستان های تابعه به نحوی است که مسئولان در میان مردم حاضرند و این از نقاط قوت بهزیستی به شمار می رود.

کد خبر 25527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد