ایجاد ظرفیت برای ساماندهی معتادان متجاهر زن

مدیرکل بهزیستی استان تهران از ساخت یک مرکز ساماندهی معتادان متجاهر زن تا یک ماه دیگر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از میزان، بر اساس اعلام پلیس پایتخت، تنها در پایتخت، هزار زن معتاد متجاهر زندگی می‌کنند که در حال حاضر ۵۰۰ نفر از این افراد در یکی از مراکز بهزیستی اسکان داده شده و در حال بازپروری هستند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر همیشه نگران کمبود فضای کافی برای اسکان زنان معتاد متجاهر است و چندی پیش اعلام کرد از آنجایی که محلی برای اسکان این افراد در نظر نگرفته شده ، جمع آوری آنها توسط پلیس، متوقف شده است اما حالا مدیر کل بهزیستی استان تهران از ایجاد یک مرکز دیگر خبر داد.

امین شاهرخی در گفت‌وگو با میزان گفت: یک مرکز برای نگهداری از زنان معتادان متجاهر با ظرفیت ۵۰۰ نفر در شهرستان پیشوا در شرق استان تهران ایجاد شده است.

وی افزود: پلیس با جمع آوری این زنان از سطح شهر و انتقال آن‌ها به این مرکز ظرفیت را تکمیل کرده است.

این مقام مسئول در سازمان بهزیستی ادامه داد: با توجه به نیاز پایتخت به مرکزی دیگر و اهمیت جمع آوری این افراد از سطح کوچه و خیابان ها، ایجاد مرکزی دیگر در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: به زودی یک مرکز دیگر با ظرفیت ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفری در غرب استان تهران در شهرستان ملارد ایجاد می‌شود.

شاهرخی ادامه داد: تا یک ماه دیگر این مرکز تاسیس شده و با همکاری پلیس، جمع آوری زنان معتاد متجاهر پایتخت آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که در شهر تهران مرکزی وجود دارد، افزود: خیر این مراکز بیرون از شهر ایجاد می‌شوند و مرکزی در شهر تهران وجود ندارد البته برخی مراکز شهرداری برای اسکان موقت ایجاد شده اند.

کد خبر 25520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد