اهدا ۴۸ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: تهیه ۴۸ سری جهیزیه روز گذشته محقق شد و ۱۳ قلم کالا که با همکاری بسیج سازندگی استان تهیه شده به زوج های جوان تحت پوشش اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین،علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: بهزیستی استان قزوین با توجه به مأموریت ذاتی خود در حمایت از جامعه آسیب پذیر جامعه خدمات گسترده ای را در سطح وسیع به جامعه هدف ارائه می دهد.

وی گفت: یکی از خدمات اداره کل بهزیستی استان حمایت از زوج های جوان تحت پوشش این اداره کل است که در همین راستا ۶۱ سری جهیزیه به این زوج ها در مرحله دوم اهدا جهیزیه در قالب نهضت کمک مومنانه، به خانواده های تحت پوشش خود اهدا کرده است.

وارثی اظهار کرد: این تعداد جهیزیه به ۴۳ نفر از مددجویان بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت، ۱۸ نفر سرپرستان خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: ۴۸ مورد از این تعداد جهیزیه روز گذشته محقق شد و ۱۳ قلم کالا که با همکاری بسیج سازندگی استان تهیه شده به زوج های جوان تحت پوشش اهدا شد.

وارثی گفت: همچنین امسال ۱۳ مورد کمک هزینه تهیه جهیزیه با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان نیز توسط خیرین بهزیستی انجام شده و به خانواده‌ها تحویل شده است.

کد خبر 25515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد