تجلیل از خیرین و کارکنان موسسه خیریه ائمه اطهار علیهم السلام استان اردبیل

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ( ص) و سلاله پاکش صادق آل محمد (ع) مراسم جشنی با حضور مدیر کل بهزیستی استان و هیات همراه در محل موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) برگزار و ازخیرین و کارکنان خدوم و افتخاری این موسسه تجلیل و قدر دانی شد .

در این مراسم دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با ضمن گرامی داشت هفته وحدت و الگو قراردادن سیره پیامبر گرامی اسلام در تمامی شئونات زندگی گفت: همه ما بایستی در ادامه حیات خود سیره ائمه اطهار (ع) را سرمشق ، الگو و چراغ راهی برای رسیدن به کمال و سرمنزل مقصود قرار دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به خدمات بسیار خوب این موسسه در قبال افراد نیازمند و محروم جامعه گفت : بحمداله در سایه توجهات الهی و تلاشهای خوب تمامی دست اندرکاران در رسیدگی به نیازهای محرومین و افراد کم بضاعت بویژه در بحث ویروس کرونا که بسیاری از خانواده ها را دچار مشکل کرده، اقدامات و خدمات خوبی ارائه شده است .

ستاری در بخش دیگر از سخنان خود خوشبختانه در رابطه با بحث قادر سازی و توانمند نمودن زنان سرپرست خانوار اقدامات خوبی از سوی این موسسه انجام شده است گفت : با تلاشهای صورت گرفته این موسسه شعبات متعددی را در شهرستانهای شمالی ایجاد کرده است که امیدواریم این شعبات در قسمت های جنوبی استان هم تسری یافته و خدمات ارائه شده بصورت گسترده و فراگیر ادامه یابد.

وی ادامه داد : با توجه به شیوع کرونا ویروس و همه گیری آن در سطح جهان ، این موسسه را به تولید لوازم بهداشتی اعم از ماسک ، دستگاه ضد عفونی کنند دست وا داشت تا از این طریق بخشی از نیازهای بهداشتی افراد تحت حمایت خود را تامین کند .

این مسئول تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی ، تولید وسایل بهداشتی و گان ، حمایت از زنان آسیب دیده ، نگهداری از کودکان بی سرپرست و شیرخواره ، حمایت از جوانان خلاق و توانمند استان ، حمایت از کوتاه قامتان و فعالیت های بسیار دیگر از جمله خدماتی است که توسط مدیریت خوب این موسسه به آحاد جامعه ارائه می شود .

کد خبر 25511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد