ارائه خدمات ویزیت در منزل  به ۱۲۲ مددجو

از بین ۵۵۱۷ نفر از توانخواهان تحت حمایت بهزیستی شاهرود ۱۲۲ نفر از خدمات ویزیت در منزل بهره مند هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: ۱۲۲ نفر از سالمندان، بیماران اعصاب و روان و افراد دارای ناتوانی ذهنی این شهرستان خدمات ویزیت در منزل  دریافت می کنند.
جهانسیر اظهار داشت: تیم های ویزیت در منزل در قالب سه مرکز  روزانه خدمات پزشکی، توانپزشکی، پرستاری، مددکاری، روانشناسی و مشاوره روانپزشکی را ارائه داده که در قبال آن از سازمان بهزیستی یارانه دریافت می نمایند و هدف از آن حفظ و ارتقاء سلامت روانی و جسمانی بیمار و سایر اعضاء خانواده است که اعضاء خانواده با مشارکت و همراهی بطور غیر مستقیم  در این  طرح از  مهارتهای لازم در برقراری ارتباط با یکدیگر بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: مراکز ارائه دهنده خدمات در منزل شهرستان شاهرود بصورت ماهانه در منزل ۳۰ توانخواه ذهنی، ۵۰ بیمار اعصاب و روان و ۴۲ سالمند حضور یافته و پس از ویزیت، این مددجویان عزیزاز خدمات بهداشتی و دارویی نیز بهره مند می شوند.
معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود جهانسیر خاطرنشان کرد: بهزیستی شاهرود به ۵۵۱۷ توانخواه خدمت دهی می کند که از این تعداد ۱۴۱۴ دارای مشکلات ذهنی و ۶۵۳ نفر توانخواه اعصاب و روان می باشند.

کد خبر 25510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد