قرچک|مساعدت به مددجویان در ایران همدل سرعت گرفت

رئیس اداره بهزیستی قرچک از سرعت گرفتن کمک به جامعه هدف این سازمان در شهرستان قرچک خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه ابداع سازمان بهزیستی در خصوص کمک به نیازمندان و افراد دارای معلولیت با استقبال خوب خیران و مردم مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اردشیر بهرامی از خیران قرچکی تقدیر کرد و افزود: توفیق خدمت به محرومان، گرانبهاست که خداوند به برخی از بندگانش عطا کرده و این افراد به این توفیق خدمت مسرور گشته اند.

وی بیان داشت: اهدای بسته های کالا و ارزاق مورد نیاز از جمله آذوقه غذایی، لوازم بهداشتی و نوشت افزار به افراد نیازمند دارای معلولیت، مددجویان، زنان سرپرست خانوار و کودکان کار و خیابان از جمله دستاوردهای پویش سراسری و ملی ایران همدل در شهرستان قرچک اسا.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: در فاصله عید سعید غدیر خم تا شهادت امام رضا(ع) در قرچک بیش از دویست و ۵۰ بسته شامل موارد یادشده در اختیار جامعه هدف بهزیستی در شهرستان قرچک قرار داده شد و تأکید بر ادامه تحصیل و فراهم آوردن شرایط تحصیل برای بازماندگان از علم و دانش اندوزی از دستاوردهای این پویش است که می توان نام برد، هر چند که مساعدت به مددجویان در ایران همدل سرعت زیادی گرفت اما باید این شتاب و سرعت در همه ایام سال ادامه داشته باشد.

کد خبر 25498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد